بازی‌های استراتژیک طرفداران زیادی در سراسر جهان برای خود دست‌وپا کرده است و افراد زیادی را شیفته خود. چه Dota باشد یا چه جنگ‌های صلیبی، ژانر استراتژیک همیشه جذاب و جالب بوده است. در این میان سری بازی‌های Command & Conquer یک سر و گردن از بقیه بالاتر بوده‌اند و حالا با Command & Conquer 4: Tiberian Twilight روبه‌رو هستیم که در سال 2010 توسط کمپانی EA به بازارها عرضه‌شده است. این نسخه از بازی ما را به سال 2062 میلادی می‌برد و 15 سال از سوم جنگ تیبریوم گذشته است و حالا نیروهای شر به حدی پیشرفته‌اند که ممکن است دنیا در سال 2068 به‌طور کامل نابود شود. بشریت در آستانه سقوط است و حالا زمان جنگ فرا رسیده است.

در Command & Conquer 4: Tiberian Twilight شما نقش فرمانده ای را بر عهده خواهید رفت که باید با استفاده از فناوری‌های دم دستش، کنترل شبکه دشمن را به دست بگیرد. این شبکه باعث شده است که دنیا کاملاً در کنترل این نیروهای شر باشد. با از بین بردن این شبکه، بالاخره انتشار تیبریوم در دنیا نیز تمام خواهد شد و این وظیفه شماست که دنیا را از دست آن نجات دهید. تمام تلاش شما در ابتدا به بازسازی یک ساختمان و بنا خلاصه می‌شود که در جنگ تیبریوم سوم تأثیر زیادی داشته است و به‌نوعی قابلیت بین ستاره‌ای را در اختیار انسان قرار داده است. بعد از فعال کردن این برج است که باید دست‌به‌کاری بزرگ بزنید و Kane خون‌خواه و بی‌رحم را متوقف سازید.

گیم پلی بازی برعکس نسخه‌های پیشین درگرفتن مناطق و تصرف خلاصه می‌شود و به‌نوعی Command & Conquer 4: Tiberian Twilight المان‌های نقش‌آفرینی را نیز در خود جا داده است. دو بخش داستانی به نام‌های GDI و فرقه برادری وجود دارند که ساعت‌ها شمارا سرگرم خود خواهند ساخت. این بازی در اصل همان سوم بازی است اما به‌طور انحصاری برای آسیا ساخته‌شده بود و بعدها در دسترس بقیه نقاط دنیا نیز قرار گرفت. هر آنچه لازم است انجام دهید، گردآوری یک نیروی عظیم با آخرین فناوری است و بعدازآن کافی است دست روی ماشه بگذارید و تنها شلیک کنید و دشمن را به خاک و خون بکشانید و این شیطان ضد بشری را به همان جهنم‌دره‌ای که از آن آمده است بازبفرستید.

Command & Conquer 4: Tiberian Twilight با المان‌های Co-Op خود لحظات و دقایق جالبی برای شما و دوستانتان خواهد ساخت و اگر به دنبال یک بازی استراتژیک با تم آینده نگرانه هستید؛ این‌یکی را از دست ندهید. در تعریف سری بازی‌های Command & Conquer هر چه بگوییم کم گفته‌ایم. خودتان مزه این استراتژیک را بچشید.


گیم پلید command ,conquer ,بازی ,twilight ,tiberian ,استراتژیک ,tiberian twilight ,خلاصه می‌شود ,بازی‌های command منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بهترین سایت چهارده معصوم-خطابه غدیر-جشن غدیر عمده فروشی گاگیران1 علمی Unico Code عاشقان مسیح